abjork

Alla inlägg under november 2012

Av Amanda Björk - 30 november 2012 12:40

Hej hallå! Detta blir ett supersnabbt inlägg. Så klaga inte på ipads rättstavning.
Ska åka och hämta upp Amanda snart sen bär det av till Vadstena på julbord med jobbet. Och julmarknad. Vi hörs kanske ikväll.

Av Amanda Björk - 28 november 2012 21:33

Sitter och tittar på Berg flyttar in, idag är hon hos Anna Book. Dom satt nyligen och pratade om när Anna miste sin mamma. Kan aldrig någonsin tänka mig ett liv utan Min mamma. Det finns bara inte!!!
Nej fy nu får jag sluta tänka! Blir rädd för att leva nästan!

Idag var mamma & Stefan här på en kvällsfika :) Mamma hade bakat jättegoda saffransbullar.
Fick även två julstjärnor och en adventsljusstake. Har faktiskt satt upp det redan :)
Åh jag är så trött att det gör ont i ögonen. Bloggar mer imorgon. God natt!

Av Amanda Björk - 26 november 2012 21:48

Har precis satt mig i soffan nyduschad och redo för sängen om några minuter :)
Denna dag flög bara förbi! Har tvättat, lagad supergoood mat - potatis, köttbullar, gräddsås och lingon! Och tittat på filmen TED. Den var sådär, tyckte nallebjörnen kunde vara lite grov i munnen ibland.. Haha ;)
Imorgon är det jobb som gäller fram till 14.30 Ska sedan hämta upp Dennis i Hallsberg och sen ska vi rulla vidare mot Örebro. Blir mysigt :)
Var förresten iväg och gymmade förut, men fy fasiken vad mycket folk det var! Stod och väntade 10minuter!!!! på en jäkla crosstrainer. Så det blev bara en 25min pass idag, hade ju tvättstugan efter gymmet..
Nu ska jag krypa till kojs med min bebis och min man. Godnatt!

Av Amanda Björk - 25 november 2012 19:35

Ikväll äter vi hemmapizza med ruccola :) jättegott!

Av Amanda Björk - 25 november 2012 13:26

Hallå söndag! Har precis bakat klart mina lussekatter :) dom blev rätt bra faktiskt, men ganska stora :) och utan russin såklart!
Så nu är ett av fem bakverk till julafton klart.
Ska försöka vara så effektiv som möjligt idag. Måste städa och lite sådant.
Klockan 14.30 ska vi vara i snavlunda så nu måste jag sätta punkt för detta inlägget.
Mot skurborsten!!

Av Amanda Björk - 25 november 2012 00:37

Har inte hunnit satt mig till ro för att blogga. Känns som att jag har fullt upp hela tiden :)
Förutom nu.. Idag har jag och dennis varit nere på stan för att kolla efter taklampa till sovrummet &/eller tvrummet, hittade dock ingen.. Vi får nog kolla på Ikea eller något i veckan. Sen har jag gymmat idag igen, har väldigt mycket träningsvärk i bröstmusklerna :) nu ikväll har vi käkat chips och kollat på film. Har även satt snören i alla julgranskulor, så nu är det klart :)
Ska krypa ner i sängen nu och försöka sova. Imorgon ska jag städa och baka lussekatter :)

Av Amanda Björk - 23 november 2012 19:30

Har inte tid att blogga nu riktigt. Ska fixa med min sprillans nya iPhone 5 :D såååå lycklig!

Av Amanda Björk - 22 november 2012 21:16

Ligger och tittar på Hela Sverige Bakar, jösses vilka fina bröllopstårtor dom gör!
Imorgon är det kortisdag på jobbet, slutar 13.00, då jag hinner träffa dennis 1timme innan han rullar iväg till jobbet :))
Sen ska jag och mamma åka till Kumla och shoppa lite :)
Nu ska jag försöka bli sovtrött. God natt :)

Förresten, kollade på Vem Vet Mest förut, mitt absoluta favoritprogram!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards