abjork

Direktlänk till inlägg 5 december 2012

Burr..!

Av Amanda Björk - 5 december 2012 21:13

Vad kallt det är, men endå fruktansvärt mysigt :) dock saknar jag min andra hälft jättemycket ikväll :( känns faktiskt ganska jobbigt.
Prövade massa massa kläder förut till invigningen imorgon, men ingenting kändes bra! Vad jobbigt det är när det är så. Får sova på saken och se vad jag kommer fram till imorgon.
.
Såg en bil förut här på gatan som körde fast och då kom det en annan bil som drog loss bil nr 1, men då fastnade bil nr 2 så då drog bil nr 1 loss honom, såg rätt kul ut ^
Nä, nu ska jag väcka kissen som snarkar svinhögt och sen ska vi lägga oss och sova :)

Min bil är rätt igen snöad :O

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Björk - 3 januari 2013 17:13

Gott nytt år, gott folk! Jag vet att det var länge sen som jag bloggade. Men såhär kommer det nog vara, toppar och dalar med bloggningen. Kommer därför inte berätta vad som hänt sista tiden eller vad jag åt igår. Varje gång jag tittar in hit så komm...

Av Amanda Björk - 14 december 2012 13:40

Åh vad skönt att denna vecka är slut! Har haft otursvecka och bara klantat mig hela tiden.. ^ Ligger i skrivande stund i soffan, ska åka och hämta Dennis om 1 timme sen rullar vi mot Marieberg för att handla de sista julklapparna. Fick tillbaka min ...

Av Amanda Björk - 11 december 2012 16:59

Ska alldeles strax åka hem till mamma & Co. för att låna tvättmaskinen. Har supermycket tvätt men det finns inga tvätt-tider i våran tvättstuga -.- Ska se om min bil är klar också, dock orkar jag endå inte köra hem den idag ^...

Av Amanda Björk - 9 december 2012 11:09

Sitter hemma i Hammar och ska snart åka iväg till Motala för lite julklappshandling :) Har massa julklappar kvar att köpa! ...

Av Amanda Björk - 8 december 2012 21:29

Har inte orkat eller hunnit blogga sen i torsdags. Invigningen av lagret på jobbet var väldigt trevlig. Massa folk från huvudkontoret i Göteborg och god mat. Tog dock inga bilder. Igår fredag, tog jag det bara lugnt, käkade med mamma & Co. sen åkte...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards